Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takto popsáno činím každý ráno za tmy, když nesu kočkám ven snídaní taktéž s udiveným, ale již uvyklým pejsanem. No zatím je to bez následku pro mě a svět kolem, no už jistě viděl horší věci. A pokud to někdy má následek, tak čaj, ale s medem a šalvěj. Jinak to bylo moc pěkný počteníčkoR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Jako včelařka dávám med úplně do všeho...;-D...děkuji za pochvalu.

0 0
možnosti

Musím se na vás soustředit, jste sakra moje příbuzná :-)

0 0
možnosti

"...koncem listopadu se mohu otužovat vzduchem. Hned druhý den ráno jsem vyběhla na dvůr jen tak, v císařových šatech. Bohužel nové už nejsou, občas mají nějaký ten záhybek, který už nejde vyžehlit a taky jsou místy trochu, asi pravidelným nošením, vytahané. Naštěstí se zimou malinko srazily, takže na mně tak nevisely."

Tohle je dokonalý :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)