V rytmu vášně

V mém nitru se skrývá romantik, sní a spřádá příběhy plné lásky, zrady a trápení, ale i obyčejného lidského štěstí, po kterém nakonec všichni, unaveni z věčného hledání, zatoužíme.

(Malý úvod k mé knize, kterou chci na pokračování uveřejnit a co mne k tomu vedlo.)

Od chvíle, kdy jsem otevřela první knihu, mě uchvátil svět písmen. Nádherný svět fantazie, v němž jednotlivá slova vyvstávají v naší mysli a jitří její obrazotvornost. Byla jsem chycena, lapena a nesena do dálek, stala se součástí příběhů, žila je spolu s jejich hrdiny. Není na planetě Zemi svobodnější a krásnější místo, než mysl sama.

Jak šel čas, došlo mi, že chci psát (knihy). Vlastně, vždycky jsem to věděla. A taky jsem věděla, že ta správná doba nastane, až budu starší. A tak jsem konečně dozrála. Netuším, zda jsem i na správném místě, protože tyto dvě věci musí jít ruku v ruce, pokud chcete alespoň minimální úspěch. To se uvidí. Ale vyprávět by měl především příběh sám.

Tuto knihu mám v šuplíku už hodně dlouho (nejdřív jsem nakoukla do oblasti fantasy). Jejímu zveřejnění bránilo několik subjektivních představ. Bála jsem se označení braková literatura, k tomu mi v hlavě strašilo to veliké červené R na obalech starých knih, spojované se sentimentálními, podbízivými a dojímavými milostnými příběhy. A taky, kdo by to vydal?

Jenže, nedokážu si pomoct. Jsem těch příběhů plná. Koukám lidem do srdcí, nahlížím do hrnců, v nitru odkrývám masky jednotlivých aktérů (a taky si hodně vymýšlím, co kdyby…). S neustálým úžasem hledím na vztahy kolem sebe, ptám se a vyzvídám. Manžel tvrdí, že jsem zvědavá. Ano, jsem. Protože každý lidský osud, každý příběh mě zajímá…a znovu jitří mou fantazii a obrazotvornost.

Těm, které jsem neodradila, přeji příjemné čtení. Protože zítra začínáme četbou na pokračování, ženským románem:

V rytmu vášně…miluji flamenco, proto tam nesmí jeho žár chybět.

P.S.: …je mi jedno, jestli je to Červená knihovna nebo něco jiného. Při psaní a opravách textu mě to bere, tak u toho místy pláču, fandím hrdinkám a těším se, jak to dopadne. A o tom to je. Prostě mě to baví!

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | středa 25.11.2020 11:23 | karma článku: 0 | přečteno: 184x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Izrael má nový plán pro Gazu. Po válce by na ni mohly dohlížet i arabské státy

3. května 2024  16:30

Čelní představitelé izraelské vlády uvažují o rozsáhlém plánu poválečného uspořádání Pásma Gazy, v...

Německo sabotuje projekt bruselského Starlinku. Zvýhodňuje Francouze, tvrdí

3. května 2024  16:19

Evropská unie chtěla do roku 2027 na nízkou oběžnou dráhu Země vyslat soustavu satelitů v rámci...

Vlak po nárazu do stromu vrátil na koleje jeřáb, zvedal 21tunový kolos

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 15:56

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek vykolejil osobní vlak, skočila v pátek kolem...

Škody po požáru v Mionší jsou jen minimální, prales podle hasičů někdo zapálil

3. května 2024  11:46,  aktualizováno  15:54

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)