Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moja babka hovorievala, že si mám zapamätať, že muž je síce hlava rodiny ale žena je krkom, ktorý tou hlavou otáča...ale môže to byť asi aj naopak :-)V

0 0
možnosti

P22e80t59r 74L79o40r40e81n13c

5. 11. 2022 18:51

Jako vždy perfektní!

:-)R^

1 0
možnosti

J62a82n 22M75a33r22e56k

5. 11. 2022 18:38

Víc hlav víc ví....ale ty hlavy musí patřit moudrým lidem. Nevím, jak by to bylo v případě, kdyby se sešlo třeba deset pitomců. Ti totiž mají také hlavy.

0 0
možnosti
Foto

Možná to je věkem, ale zjišťuji víc a víc, že je daleko lepší číst blogy o běžném životě, navíc podané tak parádně, jako je zastavení u vás.

Asi jsem také Pupí. Už 26 let rozhoduji v rodině o všech velkých a důležitých věcech. Za celou tu dobu se však žádná velká a důležitá věc v naší rodině neudála. I barva automobilu mi nakonec byla předložena tak, že jsem ji chtěl. Jen čert už ví, co jsem vlastně chtěl :-))))

3 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)