Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak jest /asi málo/ známo, zrozencům ve znamení Blíženců je shůry dáno, že se umí zasmát i sami sobě. Což může být, často nevěda oč kráčí, ostatním znamením značně nepříjemné!!! ;-)

0 0
možnosti

I41v46a73n92a 16L69a39n50c36e

26. 12. 2021 11:49

;-D;-D;-DR^R^R^ Také se mi to stává, včera jsem šla do garáže a otevřela jsem tam lednici a koukala jsem chvíli do ní, než jsem si uvědomila, že jsem do garáže přišla pro boxy papírových kapesníků. Asi bych si také měla nejdříve napsat, co kde chci, než tam půlhodinu blbě civět do lednice, jako kdyby to byla TV...

0 0
možnosti

Hehehe, jak já tomu rozumím :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)