Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

to jste ve Vídni, všichni se hrnou na mexico platz a pamatují si uličku s bilboardama, na kterých je reklama na Mozartovy koule..no a když se po několika hodinách vracejí,zmateně pobíhají a v autobusu jich je tak polovina...bilboardy s koulema nikde..místo nich kontroverzní Benetton..;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš příběh;-D...krásné svátky.

0 0
možnosti
ZH

Příště si parkoviště vyfoťte z místa, kudy se budete vracet a kroužkem si označte, kde máte auto. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Skvělý nápad na nový blog....protože jinak to dopadnout nemůže!;-D Krásné svátky.

0 0
možnosti
Foto

To mi připomíná tu paní, co v Ostravě - byla jste někdy v Ostravě? Tam si musíte zajet, všechno nové, moderní - vyběhla z OC Futurum, hledala konkrétní Octavii, tu našla, usadila se vedle řidiče a prohlásila: „To jsem ráda, že to už mám za sebou, už se těším domů, že se pořádně vyprdím. No tak, co nejedeš?“ a když se podívala vedle sebe, zděšeně na ni koukal cizí chlap. Těch stříbrných Octavií bylo tenkrát více.

1 0
možnosti
PK

Jo zkušenost napovídá, berte sebou děti, auto najdou velmi rychle:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

....bezva nápad, zkusím je příště vyzvednout z práce! Ale aby už i pro ně nebylo pozdě! ;-D Krásné svátky.

0 0
možnosti
VV

Co parkoviste, ale ulice a jejich jmena.

Stalo se v Innsbruck. zaparkovali jsme a sli se podivat do mesta. samozrejme jsem nezapomel se podivat na jmeno ulice. ale nejak jsem ho zapomel. A kdyz jsem pak auto hledal, ptal jsem se na jmeno ulice nejakeho hudebniho velikana. Aodpovedi mi bylo vzdy, ze tady se vesechny ulice jmenuji po nich. No nakonec jsme auto nasli. A kdyz se objevily prvni GPS pristroje, nevahal jsem a koupil prvniho Garmina. Ale dnes uz je jina doba, o vasem aute uz vi vase apka ve founu.

0 0
možnosti
ŠM

nocujete v Domažlicích..no pak jdete pařit a místo hotel Švanda Dudák, hledáte hotel Nikola Šuhaj..;-)

0 0
možnosti
PL

P64e72t17r 61L36o62r29e13n15c

20. 12. 2021 21:31

Díky! :-)

Pobavilo, potěšilo...

Jednou už jsem před glóbusem po 10 minutách hledání chtěl volat policajty, že mi někdo ukradl auto...

0 0
možnosti
Foto

...už jsem taky měla párkrát mobil v ruce, orosené čelo...;-D Krásné svátky.

0 0
možnosti
ND

Hehehe, kdysi jsem v obchoďáku hledala zaparkované auto dcery a už jsem myslela, že tam stravim zbytek života za zvuku šílených koled, ale asi u mě stál anděl strážný a to auto jsem po tom bloudění našla :-), takže chápu a to s tou cedulí určitě udělal nějaký zlý skřítek :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)