Diskuse

Chrápeš!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já chrápu, když spím na zádech a snažím se této polohy vyvarovat. Žena do mě žduchne a je klid. Co mi ale vrtá hlavou je, že když přemýšlím o tom, proč nemůžu usnout a přesto do mně žena žduchne (bez postranních úmyslů).

Když chrupká žena, tak ji nechám být, vím, že bych ji mohl vzbudit.

1 0
možnosti
Foto

...když má volume na chrupkání, tak ho samozřejmě nebudím ;-D...

0 0
možnosti

Není to jen doména mužů, bo žena chrápe někdy jako lokomotiva...;-DR^

0 0
možnosti
Foto

...taky si občas chrochtnu...o ničem dalším Pupi zatím nemluví. Buď to zaspí, což u něho není divu nebo má větší výdrž..;-D;-D

0 0
možnosti

:-) :-) :-)

Vaše ložnice ještě zažije věci...

0 0
možnosti

S tím už nic nenadelate...zvyknout si i když je to náročné. Do tohoto stádia nám přichází ve zralém věku nejeden muž ;-).

0 0
možnosti
Foto

obvykle, když ztloustnou .... nebo po flámu

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)