Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vlastně jste mě s tou Rosamundou nakopla! Je to přímo symbolické, protože o tomto žánru právě teď intenzivně uvažuji. Takže děkuji, anděli! A i kdyby to mělo být jen pro Vás, bude to tam celé, až do konce. Jen to bude možná trošku jiné, víc pilčerovské;-D než střípky z mého vlastního života. Ten už bereme s manželem tak trochu s nadsázkou, navíc je mým velkým korektorem. Ale i v jejich psaní budu pokračovat.

1 0
možnosti
VF

Tak držím palce. Inteligentní s.andy není nikdy dost.R^

0 0
možnosti
VF

Doufám, že to bude další "rumový adventní kalendář".;-D Těším se.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)