Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O tom jsem už slyšela, budu muset vyzkoušet..

Jinak podle mě mi pro krásu přispívá káva, jsem po ní hned veselejší :D

https://www.lazenskakava.cz/automaticke-kavovary-do-domacnosti-a-kancelari-nivona/

0 0
možnosti
Foto

"Jak již víme, studená voda zamrzne daleko později, než voda teplá. To souvisí s její schopností uchovávat informace a strukturu."

A to opravdu myslíte vážně???

0 1
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)