Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

„ Pupi, ty mě neposloucháš,“ není možné, aby to nepochopil.

Většinou mi dojdou dřív hlasivky než argumenty. A abych u toho byla za totální semetriku, Pupík na závěr pronese: „Já jsem ti svoje řekl, udělej si to, jak chceš.“

No, řekněte sami, je tohle plodná diskuze? Kdybych chtěla, udělám si to po svém už dávno. Jeho a to podotýkám, že jediný úkol v celé této záležitosti, je můj návrh odsouhlasit. Ba co víc, má mě chválit, velebit a vynášet až do nebes.

Nebo stačí říct: „Dobrej plán, Zlato, tos vymyslela skvěle.“

A pak by mohlo následovat, ještěže tě mám, Zlato a láskyplné objetí.

Chci toho tak moc?!

Třeba minule: „Pupi,tu garáž postavíme sem, co říkáš?“

To jste měli vidět. Ihned mě zaplavil důvody, proč to nejde, nějaký kecy ohledně místa pro vjezd a průjezd, stavbě na hranici pozemku a tak dále. Copak neví, jaká odpověď se od něho na slovní spojení, co říkáš, očekává?

„A kam dáš ten svůj bazén?“ dodal.

To už bylo fakt za hranou.

Namísto velkých slov a hloupých argumentů (myslím ty jeho) mi stačily dvě ruce: „Garáž sem a bazén tam.“

Jenže on pořád mlel to samé, garáž na konec cestičky a bazén vedle terasy.

Pak mi nezbývá než zvýšit hlas, aby tak obyčejnou věc, jako je garáž sem a bazén tam, pochopil. S namoženými hlasivkami se mi dost špatně argumentuje, takže většinou nastane chvíle ticha.

A v tom tichu vám pokaždé dostanu dobrej nápad.

„Pupi,“ musím mu to naservírovat opatrně, aby se necítil jako chlap méněcenný, „ co kdybychom dali garáž na konec cestičky a bazén vedle terasy, co říkáš?““

Moc dobře ví, že nic lepšího nevymyslí.

 „Dobrej nápad, Zlato, tos vymyslela skvěle.“ ( a najednou to jde!)

„Pokračuj,“ přilepím se mu na pupík.

„Ještěže tě mám, Zlato,“ obtočí kolem mě své veliké, silné paže.

Vždycky mnou projede vlna radosti …a zase bude po mém!

 

 

 

 

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | sobota 5.11.2022 16:49 | karma článku: 14,54 | přečteno: 767x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny I.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

23.12.2021 v 16:30 | Karma: 16,46 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Při nehodě se...

Záchranáři měli ve vzduchu naráz tři vrtulníky, zasahovali i na hoře Říp

28. dubna 2024  15:56

V Ústeckém kraji zasahovaly v jednu chvíli tři záchranářské vrtulníky. Jeden letěl pro vážně...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  15:50

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Německu zemřeli dva pobodaní Ukrajinci. Policie podezírá 57letého Rusa

28. dubna 2024  15:28

V areálu nákupního centra v bavorském městě Murnau am Staffelsee byli v sobotu večer nalezeni dva...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)