Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to, že psi neplešatí?... na rozdíl od pánečka

  „To je ale pěkný kříženeček,“ rozplývala se paní před obchodem. „Až bude mít štěňátka, tak si jedno vezmu.“

Větu o jezevci s vlčákem a lišce jsem naštěstí použít nemusela, protože dotaz typu: „To je jezevčík s vlčákem?“ nepadnul.

„To je, panečku, fešák,“ skláněla se k psovi.

Veliká, otevřená morda, sice na krátkých nohách, ji vyděsila.

„Ten je vostrej, to bude hlídač,“ pochvalovala si.

Bude, nebude, sama si odpověděla. Je to fešák, takže žádná štěňata. Od kamarádky zootechničky vím, že fešák je odborný termín pro vykastrovaného psa. 

„Tak mám dalšího zájemce do seznamu,“ hlásila jsem Pupimu po příchodu domů.

„Máš zavolat Majce,“ pronesl a sklonil se nad plným talířem.

„…tak odpoledne, budu se těšit, Majko.“

„Přijede s Karlem.“

„Kdo je Karel?“ řekl Pupi otráveně.

„Ten novej.“

Návštěva znamená čisté montérky, na druhou stranu, Majka má řidičák, tak třeba se bude mít Karel k dílu.

„A co ten vlasáč?“ usmál se Pupi.

„Nestál v posteli za nic. Měla jsem pravdu? Měla.“ Snažila jsem se triumfovat.

„Tak mi vysvětli, proč náš pes neplešatí?“

Na ty jeho blbiny mám tak akorát náladu. Chudák pes, co si vytrpěl. Opakované záněty prostaty, neustále antibiotika a za čtrnáct dní nanovo. Bez výsledku.

„Ten má testosteronu pro celou smečku,“ konstatoval veterinář. „Nevím, nevím.“ Pak se mu na tváři objevil úsměv. „Zvláštní, že při tak vysoké hladině testosteronu neplešatí,“ přejel si rukou lysinku na hlavě. Vzápětí na mě mrknul: „Ale, žena je spokojená.“

Nicméně kastrace (psa, ne veterináře) byla jediné řešení.

Měla jsem strach, že bude štěkat o oktávu výš, zatouží po růžovém obojku a nehorázně ztloustne. Jen se mírně zklidnil.  Nejspíš se mu konečně srovnala hladina.

Ve dvě dorazila uřvaná Majka. Bez Karla.

„Že já tě s těmi vlasy neposlechla,“ bulela, před nos mi cpala fotku Karla. Vlasy až po ramena, sotva se vešly do záběru. „V našem věku, je to divnýýý….,“ řvala. „Jak jsme spolu domluvily, tak jsme na to s Karlem vlítli.“

„A?“

„Nic nebylo…protože….“

„Ukaž,“ vzala jsem fotku znovu do ruky. „No, jo, je to fešák!“

Pak se spolu s Pupíkem opili. Druhý den pronesl: „Majka umí být celkem dobrý parťák. Může jezdit i sama.“ Bodejť by ne, když ho celou dobu hladila po holé hlavě. Příště si dám na ni pozor a Pupíčkovi koupím paruku.

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | pondělí 5.4.2021 10:17 | karma článku: 12,40 | přečteno: 395x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

OBRAZEM: Jako kolonie na Marsu. Prach ze Sahary zbarvil Athény do oranžova

24. dubna 2024  12:07

Obloha nad jižním Řeckem se zbarvila do oranžova. Akropoli a další athénské památky zahalila v...

Policie rozbila gang falešných bankéřů. Volali z Ukrajiny, obrali stovky důvěřivců

24. dubna 2024  12:03

Královéhradečtí policisté rozkryli organizovanou skupinu, která má na svědomí podvody tzv....

Nové centrum pomůže rodinám se vzácným onemocněním. Inspirace přišla z Norska

24. dubna 2024  11:45

Psychologickou a sociální podporu nabízí pacientům se vzácným onemocněním a jejich rodinám první...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)