Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

...ta věčná nespravedlnost

Ráno jsem vstala zadkem nahoru, to zase bude den. Ani krásně připravená snídaně mi náladu nezlepšila, jak by mohla. Slova díků se skrze zatnuté zuby drala jen stěží. A když jsem otevřela počítač, bylo vymalováno. 

Tolik let práce, těžkých nákupů a hodin u plotny. Vypadalo to jako hra na jistotu, pěkně ho vykrmím a žádná po něm ani nevzdychne. Jenže, kecy v kleci.

„Já věděl, že je to jen přechodné,“ okomentoval Pupi novou zprávu. Málem se u toho zadusil svačinkovou  klobáskou.

Ještě jednou jsem nevěřícně pohlédla na titulek článku „ Svalovci už netáhnou, ženy přitahují pupkáči.“  

Pupi vstal, zamířil neomylně k lednici, odkud vytáhl štangli salámu, párečky a sýr. A jak se u toho usmíval, panečku. V tu chvíli mi to došlo. Má ženskou!

„Necpi se tak,“ utrousila jsem skrze zuby.

„Je ti něco?“

„Co by mi bylo?“

„Ty se chceš hádat,“ vstal a odešel i s pochutinami na dvůr.

„Kam jdeš?“ řvala jsem za ním. „Mluvím s tebou.“

„Do tohoto se pouštět nebudu. Hledáš důvod k hádce, že?“

„Jak chceš, sám sis vybral,“ vyběhla jsem na dvůr, „tak to bude bez důvodu!“

 

Nemohla jsem se na ten jeho otevřený chřtán, do kterého cpal jedno sousto za druhým dívat. Tolik nespravedlnosti, tolik příkoří! A kdy budou trendy ženy s pupíkem, povislými ňadry a velkou zadnicí?! CO?! Pěkně od plic jsem mu to všechno vytmavila. Občas jsem u toho naprázdno polkla, což pocit nespravedlnosti ještě více zvětšovalo.

„..sedni si,“ ukázal na židli vedle sebe. Zrovna jsem se nadechovala k další vlně nevole. Pěkně zhluboka, abych objem plic zvýšila tak na pět vět, jsem otevřenými ústy nasávala vzduch. V tom mi na jazyku přistálo něco voňavého, dobroučkého a než jsem se vzpamatovala, zmizela ve mně hromada sýru, šunky a uzeného. Samozřejmě bez chleba, držím si linii.

„Není nám tu krásně,“ objal mě Pupi kolem ramen. „Na zdraví,“ ťukly o sebe skleničky s domácí meruňkovicí. Opřela jsem hlavu o jeho rameno a pohlédla do zahrady. A to máme teprve dopoledne. Bože, to bude krásný den.

 

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | pátek 2.4.2021 11:03 | karma článku: 20,23 | přečteno: 583x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)