Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Překvápko!!!

Tak to vám padne brada! Tomu, kdo má dvě, obě najednou. Kdo nevěří, ať tam běží!...ale až po karanténě... a možná se raději objednejte.

 

Žít na venkově je opravdu těžké. Všechno je daleko. Obstarat běžný nákup pěšky? Zapomeňte! A pokud máte stejně jako já problémy s parkováním, trefit ten malinký plácek mezi dvěmi čárami, tak jste úplně namydlení.

Pupíček se pokaždé, když ho poprosím, jestli by mě nehodil do obchodu, chytá za hlavu. Možná ho bolí, měl by s tím jít k doktorovi.

Pokaždé obkroužím kostel, jestli by to teda šlo, jako zaparkovat a ono to teda nikdy nejde. Tak se vrátím, zaparkuji před naším domem, máme tam parádního místo pro několik aut a těch třicet metrů dojdu pěšky. Pak se nakupováním tak vysílím, že mi Pupíček musí přijít naproti.

Vždycky takovým zvláštním tónem poznamená: „…přece jen je to dálka…“

Myslím, že si uvědomuje nelítostné postavení žen ve společnosti a proto se mi ho snaží ulehčit.

Ale proč vám to všechno říkám. Možná vás napadne, že pořád něco slavíme. Jenže já mám zítra narozeniny!

Celý rok se na ně těším. Nemusím nic dělat, dokonce ani předstírat, že něco dělám. Pokaždé chodíme do restaurace, ovšem letos musíme zůstat kvůli karanténě doma.

„Zlato, nevadí, povečeříme doma.“

Ještě teď jsem strhaná z přípravy výročí a zase musím do krámu. Co naplat. Doufám, že konečně dostanu prstýnek, protože déle to fakt nevydržím. Taky mám právo na vlastní život. Dnes všude slyšíte, že máte být sama sebou, za osobnostní rozvojové semináře se platí nekřesťanské peníze, ale jak z Pupíčka vyrazit ten proklatý prstýnek, to neví nikdo. Tak jak můžu být sama sebou? Copak by si mě potom vzal?

Týden před tou slávou jsem začala na sobě pracovat. Oškrabala jsem si paty, vyčistila uši, opilovala nehtíky, oholila chloupky na nohách a na bradě, ostříhala chloupky na nose, v nose a na uších, a protože nemůžu na solárko, pustila jsem na sebe horské sluníčko. Je to rok od roku horší. A to jsem polovinu věcí z důvodu ochrany soukromí a GDPR nevyjmenovala.  Za pár let budu muset začít už po vánocích.

Solárko miluji. K mým nádherným, prodlouženým, zaručeně přirozeným blond vlasům s černými kořínky se opálená pleť náramně hodí. Vypadám děsně sexy.  Jediným problémem sexy vzhledu je, že kvůli solárku musím do města. Proto potřebuji Pupíčkovo auto. Tady bych ráda předeslala, že všechno, úplně všechno dělám kvůli medvídkovi. O mě jde až v první řadě. Když jedu do solárka tak musí do práce vlakem. Nevidím v tom žádný problém. Tohle je další z mých skvělých vlastností, dokážu být stále nad věcí a chápající. Kdyby byl stejně chápající, chápal by, že to auto prostě potřebuji.  

Papírek s výpočtem, kolik mě výlety na solárko stojí a s výčtem škodlivých faktorů, jsem hodila do koše. Vím, má o mě starost.

Den D je tady. Mám nové šaty, vypadám báječně. Ten krásně rudý tón pleti, hlavně uši a nos zkusím zapudrovat.

Děsně se těším na dárek. Trochu mě znepokojuje, že doposud nic nepřivezl, nic nedával tajně do skříně. Žádné podezřelé signály ani náznaky.

V klidu si celý týden ryl na zahradě, dělal na dvoře dlažbu a něco stloukal. Jediné, co do domu přitáhl, byla polykarbonátová deska.

Přesto mu věřím. Po celou tu dobu se zvláštně, záhadně usmíval!

Od rána jsem ve střehu. Dárek může přijít odkudkoliv. Může být kdekoliv, může to být cokoliv. Prstýnek! Letos to bude stoprocentně prstýnek.

„Dárek máš v ložnici, zlato.“

Celá jsem se zachvěla. „Pupíčku,“ něco takového bych od něho nečekala. Gigolo!

Na posteli ležely nové plavky a krém do solárka. Letos nic moc. Snažila jsem se radostí neplakat.

„Hoď to na sebe, zlato.“

Copak přede mnou Pupík skrývá? Zálibu v plavkách? Mně to teda nevadí, mohl to říct už dávno. Klidně jich budu mít tucet. Jen škoda, že ho nevzrušují kabelky.

Pomohl mi rozetřít krém. No, páni! Pak na mě hodil župan.

„Jdeme!“ táhl mě přes dvůr a stodolu do zahrady.

„Pupi!“ 

Padla mi brada. Můj milovaný medvídek!

 Solárko!

Solárko!!!

„Už nemusíš nikam jezdit. A až se opálíš, dáme tam rajčata.“

Ten můj Pupíček, je taková šikulka! Příští rok mi možná sbije kabriolet. Ve stodole jsou nádherné fošny!

 

 

P.S.: Dostala jsem skvělý podnikatelský nápad. Když už mám to solárko, tak bych byla blbá, ne? Zažádám si o dotace a otevřu si, hned jak pomine karanténa, salon krásy.

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | čtvrtek 9.4.2020 8:38 | karma článku: 16,87 | přečteno: 576x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny I.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

23.12.2021 v 16:30 | Karma: 16,46 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

"Proboha, to nemůžeš napsat!"

zděsil se Pupík. Už tak to má v hospodě s chlapama těžký. „Anebo napiš to, tomu stejně nikdo neuvěří.“

20.12.2021 v 21:08 | Karma: 20,64 | Přečteno: 876x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Tak pro koho ten dárek vlastně je?

...už začínám tušit, jak se cítí malý chlapec, který dostane od táty na vánoce pod stromeček vláček...

10.12.2021 v 9:09 | Karma: 18,24 | Přečteno: 436x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Kulajda

Miláček dostal chuť na kulajdu. Mrkla jsem na internet a s hrůzou zjistila, že potřebuji houby! Nejspíš ty, co jsem včera tajně vyhodila.

7.4.2021 v 16:49 | Karma: 16,74 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Jak to, že psi neplešatí?... na rozdíl od pánečka

„To je ale pěkný kříženeček,“ rozplývala se paní před obchodem. „Až bude mít štěňátka, tak si jedno vezmu.“

5.4.2021 v 10:17 | Karma: 12,40 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Můj chlap má problém s vejci

Zrovna jsem umývala podlahu, když jsem si vzpomněla, jak před čtyřmi lety přišel pozdě na schůzku. To vám do mě vjel vztek.

4.4.2021 v 8:52 | Karma: 17,06 | Přečteno: 796x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

...ta věčná nespravedlnost

Ráno jsem vstala zadkem nahoru, to zase bude den. Ani krásně připravená snídaně mi náladu nezlepšila, jak by mohla. Slova díků se skrze zatnuté zuby drala jen stěží. A když jsem otevřela počítač, bylo vymalováno.

2.4.2021 v 11:03 | Karma: 20,23 | Přečteno: 583x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Chrápeš!

A je to tady! Postrach všech ložnic... to je snad horší než milenec ve skříni. Za ním můžete rychle zabouchnout dveře.

9.1.2021 v 9:20 | Karma: 17,96 | Přečteno: 536x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Hydroláty II.

Květové vody si vyrábím nejen z praktických důvodů, to znamená, že ne všechny účinné vody lze na trhu zakoupit, ale sama výroba, destilace, představuje určitý magický moment, okamžik, kdy první kapky provoní okolní vzduch...

26.12.2020 v 16:41 | Karma: 8,96 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Tak kdo to byl...?!

Včera zemřel Ben. Mohutný kříženec briarda s labradorem. „Já ti nevím,“ konstatoval Pupi, při malém smutečním obřadu. „...jestli to bylo stáří, co ho nakonec dostalo.“

7.12.2020 v 17:10 | Karma: 15,47 | Přečteno: 443x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Tohle mu nedaruji!

Tentokrát to pořádně přepískl! Posuďte sami, myslím, že obrazová příloha je celkem výmluvná. Dávám to na blog až dnes, protože teprve teď mi zmizely rudé kruhy před očima.

4.12.2020 v 11:11 | Karma: 22,09 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Všechno co jím, je dietní...i pečené vepřové koleno

Celý život buďto nestíhám anebo držím diety. Když je někdo unavený, říkají mu: „Vyspíš se v hrobě.“ A co já, taky se najím dosyta až v hrobě? Houby. Pokud tam nějaké jídlo bude, budu to já a hodovat bude zase někdo úplně jiný.

3.12.2020 v 8:21 | Karma: 19,61 | Přečteno: 748x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Jak jsem se otužovala

Slyšíme to neustále, je třeba zvyšovat imunitu. Například politici to mají super, protože ti mají imunitu, tak nějak ze zákona.

1.12.2020 v 20:44 | Karma: 19,31 | Přečteno: 621x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Letošní advent bude stát za to!

O životě a o tom, že i dárky mají svou symboliku. Já mu rum a on mě....Takže, dámy, bacha na to, co se ukrývá v krabici!...a pokud to s vámi nepraští, je tu ten jeho rum!

23.11.2020 v 19:07 | Karma: 10,63 | Přečteno: 319x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Pásla ovce - bez Valachů - a to byla chyba!

„Ale dělám to jen kvůli Gregorovi,“ kývla jsem na nabídku zkušebního výcviku mého pasteveckého psa. Za sebe žádný výcvik rozhodně nepotřebuji, já mám vlohy na všechno.

10.11.2020 v 19:07 | Karma: 16,56 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)