Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Geniální nápad

Geniální nápad, jak podnikat v době krize...a nedej bože, i po ní. Žádné náklady, téměř stoprocentní zisk! 

Teď, když je medvídek doma, rozhodla jsem se dokázat mu, jak užitečné bylo, že jsem po celou dobu našeho vztahu odpočívala. Jak se říká, každý chvilku tahá pilku. Takže je na mě, abych se postarala o rodinu. Jen aby to nebylo na dlouho nebo, nedej bože, napořád.

Vlastně mě k tomu přivedl „geniální“ nápad pražské kulturně – politické scény. Když mohou prodávat lístky na NIC, na imaginární představení do virtuálních sálů, ale za skutečné peníze, mohu zkusit něco podobného. Navíc mám pro to veškeré předpoklady. Už moji rodiče říkali: „Ta holka NIC neumí, z té holky nikdy NIC nebude!“

A vidíte, najednou se to hodí.

Proto jsem nelenila a otevřela si e-shop. Ono je vlastně jedno jaké NIC budu nabízet, ale po zralé úvaze padla volba na zemědělské a včelí produkty. Jako bonus pro prémiové zákazníky jsem zvolila „jitrničku, jakou svět neviděl“. Nakonec, co jiného, když bydlíme na venkově.

Všechny mé produkty mají certifikáty a atesty, které svět neviděl, včetně složení, jaké svět neviděl a kalorickou hodnotu, tak nízkou, že to svět neviděl.  Pro zajímavost, náš dietetický bio med obsahuje jednoduché cukry, které nikdy neviděl, natož včelu.

A protože mi leží na srdci ochrana životního prostředí, používám pouze obaly, které svět a taktéž zákazník neviděli, (natož jejich obsah). Všechno objednané zboží míří k zákazníkům imaginárně. Nepoužívám nákladní dopravu, to znamená žádná uhlíková stopa. Nevyužívám ani koně, a proto nehrozí, že by zvíře před cestou požilo ovsa a při každém hopsa vyprodukovalo oxid uhličitý a tím způsobilo globální oteplování. Prostě stoprocentně bezemisní přeprava.

Rozhodla jsem se v době nadcházející krize počítat i se slevovými akcemi, ovšem vždy jen do vyprodání zásob a za určitých podmínek. Na slevy mají nárok jen osoby s českou státní příslušností, starší 125 let.

V předzvěsti velkých příjmů jsem si hned na několika e-shopech nakoupila. Po pár dnech jsem zjistila, že podobný nápad už mělo několik dalších podnikavců.

Tak jsme si s miláčkem koupili nové virtuální domácí kino, u filmu, který jsme neviděli, si dali kávičku, jakou svět neviděl.

Dnes večer si musím udělat hlavu a nastrojit se, protože jdeme do virtuální restaurace na virtuální večeři při svíčkách. Už jsme si pro jistotu zarezervovali místo, prý tam moc dobře vaří.

Nechápu, proč nás politici straší krizí, když je to tak jednoduché. V Praze přišli na nápad, jak nastartovat ekonomiku, jakou svět neviděl, za peníze, které jsou na účtu viditelné.

Celé je to super, jen to kručení v břiše, mi tak nějak kazí ten radostný pocit. Objednali jsme si totiž jídlo v nově vzniklém e-shopu.

Takže se s vámi rozloučím, musím na zahradu za slepicemi, nebo mi tam vyzobou všechny skutečné žížaly a skutečné červíky.

Moc se neošklíbejte, však i vy máte určitě pár balíčků na cestě!

Geniální nápad

 

 

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | neděle 5.4.2020 8:07 | karma článku: 19,31 | přečteno: 973x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)