Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sobotní ráno

Chcete vědět, v čem spočívá tajemství šťastného vztahu? Ve všem, třeba i v takové  obyčejné sobotní snídani...pokud mi ji nachystá někdo jiný.  

A je to tu. Další sobotní ráno. Mohu se překulit ze strany na stranu, což sice dělám každý den, ale to sobotní převalování je jiné. Hřeje mě vědomí, že Pupíček nemusí do práce a tak od ranních hodin bojuje u zapnutého monitoru s kamarády a s tančíky. Ovšem jen do té chvíle, než se vyklubu z pelíšku.

V ten okamžik vyskočí: „Kdopak to vykoukl? Sluníčko moje!“

Párkrát jsem se byla po ránu podívat do zrcadla, moc se mi to nezdá, ale co naplat, když mě tak vidí, nebudu mu to rozmlouvat. Tvrdí, že vidí špatně na blízko, proto se na něho stále lepím a udržuji vzdálenost do jednoho metru, ale ne vždy se to daří.

„Dáš si kávičku?“ radostně zahalasil od voňavých palačinek. Stihl i procházku se psy, takže tomu, aby sluníčko vyšlo z ložnice, už opravdu nic nebránilo.

Usedla jsem s hlubokým povzdechem za stůl. Uvědomila jsem si, jakou má kliku, že mě má.  Pocit, že by žil sám mě upřímně rozesmutnil.

„Co by sis beze mě počal, miláčku?“

Překvapeně se otočil od pánve s palačinkami.

„Byl bys sám a musel bys chodit po kamarádech.“

První palačinka přistála přede mnou.

„A marmeláda?“ stále jsem pociťovala ten strašný smutek, který by beze mne prožíval. Bylo mu to úplně jedno, vůbec to nechápal a namísto toho odběhl do sklepa pro marmeládu.

„Slyšíš mě?“ vzhlédla jsem ke kuchyňské lince. Na chvíli mě zaujalo maso vytažené z mrazáku.

„I ty řízky bys jedl sám.“

„Máš pravdu, sluníčko. Ráno bych vstal, dal si pivko, dopoledne se poflakoval u počítače, po obědě, který si stejně pořád vařím sám, bych si zdříml a pak šel za kamarády do hospody. Tak to bych fakt nevydržel….,“ jeho zjihlé oči mluvily za vše.

Vložila jsem do úst další sousto a konečně se začala těšit na řízky. Na světě není nic krásnějšího než dělat druhé šťastnými.

 

 

Autor: Ivana Klíma Šotnarová | neděle 29.3.2020 10:00 | karma článku: 12,04 | přečteno: 364x
  • Další články autora

Ivana Klíma Šotnarová

...a zase bude po mém!

Nevím, proč se s takovou oblibou říká, víc hlav víc ví. Naštěstí dáme s Pupíkem dohromady jen dvě a i to je až až. Zvláště, když má každá jiný názor a zároveň si myslí, že ten správný. Jenže ten správný může být jen jeden. Ten můj

5.11.2022 v 16:49 | Karma: 14,54 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Naleju ti čistého vína

„Panečku, to jsem se ale dobře vdala.“ „Zato já jsem dopadl,“ kontroval Pupík, když dával na stůl vajíčka na hniličku, chlebík, máslo a obložený talíř.

30.10.2022 v 8:47 | Karma: 17,61 | Přečteno: 623x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny IV.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

8.1.2022 v 12:33 | Karma: 11,82 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny III.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

2.1.2022 v 17:37 | Karma: 19,23 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Veselé koniny z té naší rodiny II.

Názorná ukázku, jak to u nás chodí. Je to fajn, když se dva lidé umí společně zasmát. I když, jak nad tím přemýšlím, občas se směje jen jeden...

26.12.2021 v 9:51 | Karma: 18,03 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x
Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)