Ivana Klíma Šotnarová

Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)

 

 

 
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x

Ivana Klíma Šotnarová

Hydroláty II.

Květové vody si vyrábím nejen z praktických důvodů, to znamená, že ne všechny účinné vody lze na trhu zakoupit, ale sama výroba, destilace, představuje určitý magický moment, okamžik, kdy první kapky provoní okolní vzduch...

26.12.2020 v 16:41 | Karma: 8,96 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Hydroláty I.

Hned na poprvé mne okouzlily. Neměla jsem tušení, jak úžasný svět se kolem mne rozprostře. Postupně jsem si začala květové vody sama vyrábět - (vím, vybočuji z hlavního tématu současnosti)...

2.11.2020 v 12:23 | Karma: 10,81 | Přečteno: 378x | Diskuse| Ona