Ivana Klíma Šotnarová

Kdo jsem ? Jako dítě jsem si umazala čepici a bála se přijít domů. Napadlo mě, obrátit ji rubem nahoru. A bylo to! Byla čistá. Od té doby, když je můj život těžký, smutný a plný starostí, obrátím ho jako čepici. Takže, kdo jsem? Blondýna s hlavou naruby! :-)

 

 

 
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 619x

Ivana Klíma Šotnarová

Všechnotlachy: Jako pes a kočka

Bylo to takové to manželství kočky se psem. Občas spolu něco upekli, ale jíst se to nedalo. A už vůbec ne žít.

7.11.2020 v 11:54 | Karma: 14,15 | Přečteno: 453x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Všechnotlachy: Swingers party

Co všechno může chudák žena udělat pro záchranu manželství... a jak se počáteční strach, stud a ponížení mohou proměnit ve vítězství!

13.4.2020 v 11:42 | Karma: 25,72 | Přečteno: 1387x | Diskuse| Ona

Ivana Klíma Šotnarová

Všechnotlachy: Vyřešená minulost podmínkou

Všichni to známe, všichni víme, o co jde. Houby víte! I moje kamarádka Majka kývala...to je jasný jako facka. Jenže dneska by si ji nejraději sama dala...tu facku.

11.4.2020 v 7:48 | Karma: 15,80 | Přečteno: 704x | Diskuse| Ona